آرمانشهر

درد دلهای یک رضا + بعضی اشعار

آرمانشهر

درد دلهای یک رضا + بعضی اشعار

چندی قبل اولین دوره مسابقه داستان کوتاه نویسی با نام بهرام 
 
 صادقی در وبلاگستان فارسی و با همت سید رضا شکراللهی و

جمعی از دوستانش که همه از سرشناسان ادب و فرهنگ این

مملکت هستندبرگزار شد و در مجموع 354 نفر با داستانهایشان در
 
این مسابقه شرکت کردند .داوران این مسابقه هم افرادیمانند عباس 
  
 معروفی و منیرو روانی پور بودند که در نزد همگان شناخته شده

اند.این حقیر سراپا تقصیر هم با نیمچه داستان مردک دکمه باز در
 
این مسابقه شرکت کردم (البته فقط به صرف شرکت در یک مسابقه

و نقد داستانم توسط چنین اساتیدی و نه بیشتر).حال 44 داستان به

مرحله نهائی راه یافته اند (اگر وبلاگ دارید میتوانید این داستانها را
 
در اینجا بخوانید و رای بدهید) که داستان من در بین این داستانها
 
نیست(اگر بود جای تعجب داشت !!!!!!!!).(البته این انتخابها سر و
 
صدای بعضیها را در آورد تا جائیکه کار به فحش و فحش کشی به
 
سید رضا شکراللهی و عباس معروفی هم کشید).

امروز من دو تا از این داستانها را خواندم که اسم یکیشان به فرنگ
 
میروی؟
اثر آقای پیمان هوشمند زاده است و دیگری هم دستنوشته

های قابیل
نوشته ی کیوان حسینی میباشد که در کل به نظر من
 
اولیش فقط تعدادی توصیه است برای کسانی که به انگلیس یا فرانسه
 
میروند و دیگری هم روز نوشته های یک بلاگر است فقط همین .و

حالا من کمی سرخورده شده ام و احتمال دارد به خاطر همین
 
موضوع امشب خودم را بکشم !!!!!!! حالا اگر دیدید دیگر آپ تو

دیت نکردم دیدارمان به جهنم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد